• 150 κιλά
    Χωρίς επέμβαση
    Χωρίς σκευάσματα, με φυσικό τρόπο!
    Διαβάστε την μαρτυρία
    95 κιλά
  • ΜΑΖΙ ΜΑΣ ΜΠΟΡΕΙΤΕ!
    Περισσότερα από 10 χρόνια εμπειρίας
    Περισσότεροι από 1.000 ευχαριστημένοι φίλοι
    Περισσότερα από 10.000 εξατομικευμένα διαιτολόγια
    Περισσότερα από 10.000.000gr χαμένα
  • ισορροπημένη διατροφή
    καθημερινά δημητριακά
    καθημερινά φρούτα και λαχανικά
    αρκετές φορές την εβδομάδα ψάρια
    άπαχο κρέας λίγες φορές την εβδομάδα
  • Ελάτε στο Σώμα υγιές
    Να αξιολογήσουμε
    τη διατροφική σας ανάγκη δωρεάν.
  • Online
    Τώρα για πρώτη φορά
    Το κέντρο μας προσφέρει διαδικτυακή
    εφαρμογή παρακολούθησης του διαιτολογίου σας
    και της πορείας της δίαιτάς σας.
    Desktop or Laptop
    Tablet or Phone
  • Χρήσιμα εργαλεία
    κάντε κλικ και υπολογίστε μόνοι σας...

ΔΙΑΤΡΟΦΗ ΚΑΙ ΟΜΟΡΦΙΑ

3ήμερο πρόγραμμα αποτοξίνωσης

Δημοσιεύθηκε στο περιοδικό Shape (18/1/2017).


Ποίος δεν θα ήθελε να ξέρει τι πρόγραμμα διατροφής ακολουθεί μια γνωστή κλινική διαιτολόγος με στόχο την αποτοξίνωση; Θέλετε υγιή μαλλιά, λαμπερό δέρμα και ενέργεια όλη μέρα; Ακολουθήστε το τριήμερο πρόγραμμα αποτοξίνωσης της κλινικής διαιτολόγου διατροφολόγου Κάλλιας Γιαννιτσοπούλου.

Η κλινική διαιτολόγος- διατροφολόγος Κάλλια Γιαννιτσοπούλου MSc, MBA, SRD μας εξηγεί περισσότερα για το προσωπικό της διατροφικό πλάνο:
“Aκολουθώ συνήθως αυτό το τριήμερο πρόγραμμα αποτοξίνωσης έπειτα από μια περίοδο μεγάλη κατανάλωσης ζωικών τροφών, προκειμένου να βοηθήσω τον οργανισμό μου να αποτοξινωθεί. Σ’ αυτό το τριήμερο αποφεύγω την κατανάλωση γαλακτοκομικών και κρέατος και επιλέγω πολλά φρούτα, λαχανικά, χυμούς και ψάρι. Επιτρέπω το ψάρι στη διατροφή, γιατί έχει χαμηλή περιεκτικότητα σε τοξίνες και είναι πλούσιο σε πρωτεΐνη, φώσφορο και ψευδάργυρο”.

 

πρόγραμμα αποτοξίνωσης μπάρα

 


 

ΗΜΕΡΑ 1η


Πρωινό: 1 ποτήρι χυμός και 2 φέτες ψωμί με 1 κ.γ. ταχίνι και 1 κ.γ. μέλι


Δεκατιανό: Μία μπάρα δημητριακών


Μεσημεριανό: Τσιπούρα ψητή (250 γρ.) με 1 κ.σ. λαδο-λέμονο και 1 μπολ βλήτα με 1 κ.σ. λάδι και μία φέτα ψωμί


Απογευματινό: 12 αμύγδαλα και 4-5 καρύδια


Βραδινό: 1 μπολ αγγουρο-ντομάτα με 1 κ.σ. λάδι, 4-5 ελιές, 1 κ.σ. κάππαρη και 2 παξιμαδάκια κρίθινα.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


ΗΜΕΡΑ 2η


Πρωινό: 1 ποτήρι χυμός και 1 κουλούρι πολύσπορο ολικής αλέσεως


Δεκατιανό: Φρούτα εποχής (350 γρ.)


Μεσημεριανό: Μία μερίδα μακαρόνια με 3 κ.σ. σάλτσα πέστο και 1 μπολ πράσινη σαλάτα με 3-4 ντοματίνια, 1 κ.σ. λάδι και βαλσαμικό ξίδι


Απογευματινό: Φρουτοσαλάτα με φρούτα εποχής (300 γρ.), 3-4 καρύδια, 1 κ.σ. μέλι και κανέλα


Βραδινό: Τόνος (120 γρ.) με 1 μπολ πράσινη σαλάτα με 1 κ.σ. λάδι, 3 κ.σ. καλαμπόκι και 2 παξιμαδάκια κρίθινα.

 

 

πέστο πρόγραμμα αποτοξίνωσης

 

 

 

 

μελιτζάνες πρόγραμμα αποτοξίνωσης

 


ΗΜΕΡΑ 3η


Πρωινό: 4 φρυγανιές με 1 κ.σ. μαρμελάδα ή μέλι


Δεκατιανό: Μία σπανακόπιτα χωρίς τυρί


Μεσημεριανό: Μία μερίδα γίγαντες, μία φέτα ψωμί και 1 μπολ αγγουροντομάτα με 1 κ.σ. λάδι


Απογευματινό: Ένας φυσικός χυμός ανάμεικτος με 2 αχλάδια, 1 μήλο και μία μπανάνα


• Βραδινό: Μία μερίδα ψητά λαχανικά (κολοκυθάκια, πιπεριά, μελιτζάνα) με 1 κ.σ. λάδι και βαλσαμικό ξίδι και 2 κριτσίνια σουσαμένια ή πολύσπορα ή μία φέτα ψωμί