• 150 κιλά
    Χωρίς επέμβαση
    Χωρίς σκευάσματα, με φυσικό τρόπο!
    Διαβάστε την μαρτυρία
    95 κιλά
  • ΜΑΖΙ ΜΑΣ ΜΠΟΡΕΙΤΕ!
    Περισσότερα από 10 χρόνια εμπειρίας
    Περισσότεροι από 1.000 ευχαριστημένοι φίλοι
    Περισσότερα από 10.000 εξατομικευμένα διαιτολόγια
    Περισσότερα από 10.000.000gr χαμένα
  • ισορροπημένη διατροφή
    καθημερινά δημητριακά
    καθημερινά φρούτα και λαχανικά
    αρκετές φορές την εβδομάδα ψάρια
    άπαχο κρέας λίγες φορές την εβδομάδα
  • Ελάτε στο Σώμα υγιές
    Να αξιολογήσουμε
    τη διατροφική σας ανάγκη δωρεάν.
  • Online
    Τώρα για πρώτη φορά
    Το κέντρο μας προσφέρει διαδικτυακή
    εφαρμογή παρακολούθησης του διαιτολογίου σας
    και της πορείας της δίαιτάς σας.
    Desktop or Laptop
    Tablet or Phone
  • Χρήσιμα εργαλεία
    κάντε κλικ και υπολογίστε μόνοι σας...

Οι καλύτερες και χειρότερες τροφές για να έχετε τα πιο υγιή μαλλιά!

 

Τα μαλλιά σας είναι πεινασμένα – για τις σωστές τροφές! Παράλληλα με τη χρήση ειδικών προϊόντων για τα μαλλιά, θα ήταν χρήσιμο και ωφέλιμο να βελτιώσετε την ποιότητα της διατροφής σας προκειμένου να εξασφαλίσετε την καλύτερη υγεία του τριχωτού της κεφαλής.
 
Υπάρχουν μερικοί σημαντικοί παράγοντες που επηρεάζουν την ποιότητα των μαλλιών σας όπως η γενετική,  η ηλικία, οι ορμόνες, η ανεπάρκεια θρεπτικών ουσιών κ.ά. Η ποιότητα της διατροφής σας όμως, μπορεί σε μεγάλο βαθμό να καθορίσει την σύσταση και την ανθεκτικότητα των μαλλιών σας. Άλλωστε, εάν έχετε προδιάθεση σε λεπτά και άτονα μαλλιά, δεν θα θέλατε να επιδεινώσετε την ποιότητα τους καταναλώνοντας τα  λάθος τρόφιμα, σωστά; Επίσης αν έχετε ήδη υγιή και πλούσια μαλλιά, δεν θα θέλατε να συντηρήσετε αυτή την εικόνα για όσα περισσότερα χρόνια μπορείτε;
Με την κατανάλωση τροφών πλούσιων σε θρεπτικά συστατικά, τα οποία αποδεικνύονται επιστημονικά ότι βοηθούν τα μαλλιά σας  και αποφεύγοντας εκείνα που κάνουν μόνο ζημιά μπορείτε να επηρεάσετε το πάχος της τρίχας, την ανάπτυξη ή την απώλεια της τρίχας, πόσο λαμπερό ή άτονο είναι το τριχωτό της κεφαλής και τον ρυθμό με τον οποίο γκριζάρει. Δείτε τις καλύτερες και τις χειρότερες τροφές για τα μαλλιά και προσπαθήστε να εντάξετε στη διατροφή σας την 1η κατηγορία, αποφεύγοντας τη 2η. 

Τα  καλύτερα τρόφιμα για τα μαλλιά:

 

Μανταρίνια

 

 

Τα οφέλη των μανταρινιών επηρεάζουν τα μαλλιά σας με δύο σημαντικούς τρόπους:
1.) Η περιεκτικότητα τους σε βιταμίνη C καθιστά ευκολότερο για το σώμα σας να απορροφά το σίδηρο, για παράδειγμα από το σπανάκι.
 2.) Η βιταμίνη Β12 στα μανταρίνια προάγει την τριχοφυΐα, μειώνει την τριχόπτωση και επιβραδύνει το γκριζάρισμα.

 

Σπανάκι

 

Σε μερικές περιπτώσεις ( ειδικότερα στις γυναίκες) η έλλειψη μετάλλων είναι η αιτία της τριχόπτωσης.  Είναι σημαντικό να βεβαιωθείτε ότι δεν έχετε έλλειψη από κάτι στη διατροφή σας που θα μπορούσε να οδηγήσει σε τριχόπτωση. Πρέπει να ελέγχετε τα επίπεδα πρωτεΐνης, σιδήρου και βιταμίνης  D .  Το σπανάκι είναι πλούσιο σε σίδηρο και περιέχει σμήγμα sebum, το οποίο λειτουργεί ως φυσικό μαλακτικό για τα μαλλιά. Το φυλλώδες  αυτό λαχανικό  παρέχει επίσης ωμέγα-3 οξέα, μαγνήσιο, κάλιο και ασβέστιο. Όλα τα προαναφερόμενα βοηθούν τα μαλλιά να είναι λαμπερά και συμβάλλουν κατά της τριχόπτωσης.

Γιαούρτι

 

Το ελληνικό γιαούρτι είναι πλούσιο σε βιταμίνη Β5 (γνωστή ως παντοθενικό οξύ), που βοηθά στην αύξηση της ροής του αίματος στο τριχωτό της κεφαλής και στην ανάπτυξη των τριχών.


 

 

 

 

 

 

 

Σολομός

 

Το ανθρώπινο σώμα μπορεί εκτελέσει σημαντικές λειτουργίες, όπως να μετατρέπει το ηλιακό φως σε βιταμίνη D. Κάτι που δεν μπορεί να κάνει, όμως, είναι να παράγει ωμέγα-3 λιπαρά οξέα. Τα ωμέγα-3 είναι αντιφλεγμονώδη. Μπορούν να βοηθήσουν σε περίπτωση που έχετε φλεγμονή που προκαλεί την τριχόπτωση. Είναι καλύτερο να παίρνετε ωμέγα-3 από φυσικές πηγές, όπως ο σολομός και τα ψάρια όπως σαρδέλες και σκουμπρί. Εκτός από το να σας βοηθούν να παραμείνετε σε φόρμα και χωρίς ασθένειες, τα ωμέγα-3 σας επιτρέπουν να μακραίνετε τα μαλλιά και να τα κρατάτε λαμπερά και γεμάτα. Τόσο η αρσενική όσο και η γυναικεία τριχόπτωση συσχετίζονται συχνά με την αντίσταση στην ινσουλίνη. Ο σολομός είναι ένα τρόφιμο που βοηθάει τον οργανισμό να επεξεργάζεται αποτελεσματικότερα την ινσουλίνη.

Κανέλλα

 

Η κανέλλα βελτιώνει την κυκλοφορία του αίματος  και κατά συνέπεια αυξάνει την παρουσία οξυγόνου και θρεπτικών συστατικών στα θυλάκια των τριχών σας. Πασπαλίστε αυτό το έντονο μπαχαρικό στον καφέ ή στα γλυκά σας. 

Αυγά

 

Τα αυγά περιέχουν μια βιταμίνη του συμπλέγματος Β που ονομάζεται βιοτίνη, η οποία βοηθά τα μαλλιά να αναπτυχθούν και να ενισχύει τα εύθραυστα νύχια. Το να μην έχετε αρκετή ποσότητα αυτής της βιταμίνης μπορεί να οδηγήσει σε απώλεια μαλλιών. Άλλες καλές πηγές βιοτίνης είναι τα αμύγδαλα, το αβοκάντο και ο  σολομός.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Φακές

 

Γεμάτες πρωτεΐνη, σίδηρο, ψευδάργυρο και βιοτίνη, οι φακές έχουν άφθονο φυλλικό οξύ. Το σώμα χρειάζεται φυλλικό οξύ για να αποκαταστήσει την υγεία των ερυθρών αιμοσφαιρίων που παρέχουν  στο δέρμα και στο τριχωτό της κεφαλής οξυγόνο που βελτιώνει τα μαλλιά. Τα τρόφιμα πλούσια σε φυλλικό οξύ είναι επίσης ιδανικά για υγιές σπέρμα.

Στρείδια

 

Ο ψευδάργυρος είναι ένα σημαντικό μέταλλο για τη γενικότερη υγεία. Όταν δεν έχετε αρκετό, μπορεί να αντιμετωπίσετε τριχόπτωση ... ακόμα και τις βλεφαρίδες σας! Πλούσια αποθέματα ψευδαργύρου μπορείτε να βρείτε στο βόειο κρέας, στα καβούρια και στον αστακό.

Άπαχα πουλερικά

 

Έχετε παρατηρήσει πώς οι μύες σας δεν αναπτύσσονται (και μερικές φορές ακόμη και συρρικνώνονται) όταν δεν λαμβάνετε αρκετή πρωτεΐνη; Το ίδιο πράγμα μπορεί να συμβεί και στα μαλλιά σας. Χωρίς επαρκή πρωτεΐνη, τα μαλλιά ουσιαστικά πηγαίνουν σταματούν να μακραίνουν. Λιγότερα νέα μαλλιά θα αντικαταστήσουν αυτά που πέφτουν (περίπου 50-100 τρίχες την ημέρα), και θα έχετε ως αποτέλεσμα μια συνολική απώλεια μαλλιών. Για να πάρετε πρωτεΐνες από το κρέας, επιλέξτε άπαχό  όπως το κοτόπουλο, τα ψάρια, το βοδινό  ή το άπαχο χοιρινό φιλέτο.

 

 

 

 Οι χειρότερες τροφές για τα μαλλιά:

 

Ξιφίας

 

Τα υψηλά επίπεδα υδραργύρου μπορούν να οδηγήσουν σε απώλεια μαλλιών. Ο γενικός κανόνας (αλλά υπάρχουν και εξαιρέσεις) είναι ότι όσο μεγαλύτερο είναι το ψάρι στη φύση, τόσο υψηλότερα είναι τα επίπεδα του υδραργύρου που περιέχει. Αποφύγετε ψάρια όπως ο ξιφίας, το σκουμπρί και ο τόνος.Τα υψηλά επίπεδα υδραργύρου μπορούν να οδηγήσουν σε απώλεια μαλλιών. Ο γενικός κανόνας (αλλά υπάρχουν και εξαιρέσεις) είναι ότι όσο μεγαλύτερο είναι το ψάρι στη φύση, τόσο υψηλότερα είναι τα επίπεδα του υδραργύρου που περιέχει. Αποφύγετε ψάρια όπως ο ξιφίας, το σκουμπρί και ο τόνος.

Αναψυκτικά διαίτης

 

Ένας άλλος λόγος για τον οποίο τα light  δεν είναι καλύτερα από τα κανονικά: Τα τεχνητά γλυκαντικά -ειδικά η ασπαρτάμη- έχουν συνδεθεί με την τριχόπτωση.

Ζάχαρη

 

Είναι αρκετά απλό: Η πρωτεΐνη είναι εξαιρετικά σημαντική για τα μαλλιά σας και τη ζάχαρη εμποδίζει την απορρόφησή της. Απομακρύνετε την πρόσθετη ζάχαρη και τα τρόφιμα που περιέχουν ζάχαρη από τη διατροφή σας ή περιορίστε την κατανάλωση τους σε μικροποσότητες 1-2 φορές την εβδομάδα.

 

 

 

 

 

 

 

Υδατάνθρακες υψηλού γλυκαιμικού δείκτη

 

Οι  τροφές υψηλού γλυκαιμικού δείκτη όπως το λευκό ψωμί, το κέικ, τα σφολιατοειδή και τα μπισκότα, μετατρέπονται γρήγορα σε γλυκόζη στο αίμα και επιδρούν αρνητικά στην απορρόφηση της πρωτεΐνης.

Αλκοόλ

 

Το αλκοόλ επιβραδύνει τον χρόνο απορρόφησης του ψευδαργύρου στο σώμα σας. Επιπλέον αφυδατώνει τα μαλλιά σας, καθιστώντας τα πιο εύθραυστα και αυξάνοντας την πιθανότητα να σπάσουν.

Φαγητά τύπου φαστ φουντ

 

Τα λιπαρά φαγητά μεταφράζονται σε λιπαρό δέρμα και παράλληλα σχετίζονται με πιο λιπαρό κρανίο. Συμπερασματικά, η κατανάλωση τροφών όπως μπέργκερ, πίτσα, πατάτες τηγανιτές και hot dog αυξάνουν τη λιπαρότητα του τριχωτού της κεφαλής και την τριχόπτωση.

 

 

Συμπερασματικά: Μπορείτε να διαφυλάξετε την υγεία των μαλλιών σας καταναλώνοντας τις σωστές τροφές και αποφεύγοντας όλες εκείνες που επιβαρύνουν το τριχωτό της κεφαλής σας.