• 150 κιλά
    Χωρίς επέμβαση
    Χωρίς σκευάσματα, με φυσικό τρόπο!
    Διαβάστε την μαρτυρία
    95 κιλά
  • ΜΑΖΙ ΜΑΣ ΜΠΟΡΕΙΤΕ!
    Περισσότερα από 10 χρόνια εμπειρίας
    Περισσότεροι από 1.000 ευχαριστημένοι φίλοι
    Περισσότερα από 10.000 εξατομικευμένα διαιτολόγια
    Περισσότερα από 10.000.000gr χαμένα
  • ισορροπημένη διατροφή
    καθημερινά δημητριακά
    καθημερινά φρούτα και λαχανικά
    αρκετές φορές την εβδομάδα ψάρια
    άπαχο κρέας λίγες φορές την εβδομάδα
  • Ελάτε στο Σώμα υγιές
    Να αξιολογήσουμε
    τη διατροφική σας ανάγκη δωρεάν.
  • Online
    Τώρα για πρώτη φορά
    Το κέντρο μας προσφέρει διαδικτυακή
    εφαρμογή παρακολούθησης του διαιτολογίου σας
    και της πορείας της δίαιτάς σας.
    Desktop or Laptop
    Tablet or Phone
  • Χρήσιμα εργαλεία
    κάντε κλικ και υπολογίστε μόνοι σας...

Συμβουλές

10 προτιμότερες διατροφικές επιλογές για τις διακοπές σας

Οι καλοκαιρινές διακοπές είναι εδώ και το Σώμα Υγιές φροντίζει και πάλι για τη διατροφή σας! Τις ημέρες που λείπουμε τείνουμε να αλλάζουμε τις διατροφικές μας συνήθειες, είτε γιατί δεν μαγειρεύουμε, είτε γιατί λέμε να το «ρίξουμε έξω». Παρακάτω σας προτείνουμε πιο υγιεινές αλλά εξίσου γευστικές επιλογές για τα καλοκαιρινά σας γεύματα.

 

παγωτό

Frozen yogurt αντί για παγωτό

Το παγωτό παίζει κυρίαρχο ρόλο στα καλοκαιρινά τσιμπολογήματα. Αν θέλετε, όμως, να περιορίσετε την κατανάλωσή του, θα μπορούσατε να επιλέξετε  ένα frozen yogurt με λίγα υλικά. Ίδια απόλαυση, λιγότερες θερμίδες!

γλυκιά κρέπα

Κρέπα αλμυρή αντί για γλυκιά

Στη βραδινή μας βόλτα συνηθίζεται να επιλέγουμε μια γλυκιά κρέπα με σοκολάτα, ίσως και παγωτό. Μπορούμε να απολαύσουμε την κρέπα πολύ πιο υγιεινά, με τυρί χαμηλών λιπαρών και γαλοπούλα. Με αυτόν τον τρόπο εξοικονομούμε τουλάχιστον 150 θερμίδες.

κρασί

Μπύρα ή κρασί αντί για κοκτέιλ

 Η κατανάλωση αλκοόλ αυξάνεται κατά πολύ στις διακοπές. Για να αποφύγετε τις περιττές θερμίδες που επιφέρει ένα κοκτέιλ (τουλάχιστον 350 ανά ποτήρι) προτιμήστε μια μπύρα ή 1-2 ποτήρια λευκό ή κόκκινο κρασί.

 


 

επιδόρπιο

Φρούτα αντί για επιδόρπιο

 Δροσερά και πλούσια σε γεύση και βιταμίνες τα καλοκαιρινά φρούτα, σίγουρα θα βρείτε από τοπικούς παραγωγούς στην επαρχία που θα επισκεφθείτε. Προτιμείστε τα με λίγο μέλι, κανέλα  και τριμμένους ξηρούς καρπούς ή και σκέτα αντί για κάποιο επιδόρπιο πλούσιο σε ζάχαρη και λιπαρα.

σουβλάκι

Καλαμάκια κοτόπουλο με αλάδωτη πίτα αντί για σουβλάκι

 Το σουβλάκι δεν λείπει από τις διατροφικές συνήθειες των Ελλήνων. Για να γλιτώσετε θερμίδες χωρίς να στερηθείτε το σουβλάκι, προτιμήστε καλαμάκια κοτόπουλο με αλάδωτη πίτα αντί για κάποιο τυλιχτό με τζατζίκι, σος και πατάτες.

πίτσα

Πίτσα μαργαρίτα αντί για σπέσιαλ

 Αν επιλέξετε να φάτε πίτσα, ο μόνος τρόπος για να αποφύγετε περιττές θερμίδες είναι να βάλετε όσο το δυνατόν λιγότερα υλικά. Προτιμήστε, λοιπόν, μια απλή πίτσα με σάλτσα ντομάτας και τυρί .

 

 

 


milkshake

Γρανίτα αντί για milkshake

Μια γρανίτα φρούτων όχι μόνο έχει λιγότερες θερμίδες, αλλά είναι και πιο θρεπτική. Σκεφθείτε, λοιπόν, τη διατροφή σας όταν θα έρθει η ώρα να παραγγείλετε στην καφετέρια.

μακαρόνια

Μακαρόνια με κόκκινη σάλτσα αντί για καρμπονάρα

Οι σάλτσες ντομάτας είναι αρκετά χαμηλότερες θερμιδικά από τις λευκές σάλτσες ή τα μακαρόνια με κιμά. Μπορείτε, μάλιστα, να διαλέξετε κόκκινη σάλτσα με διάφορα λαχανικά. 

 

 

τοστ

Τοστ ή αραβική πίτα αντί για κλαμπ σάντουιτς

Αντικαταστήστε τα βαριά, γεμάτα λιπαρά κλαμπ σάντουιτς με κάτι πιο ελαφρύ, όπως ένα τοστ ή μια αραβική πίτα  με γαλοπούλα και τυρί ή με κοτόπουλο και μαρούλι.

γλυκό

Μοιραστείτε ένα γλυκό!

Αν θελήσετε να πάρετε επιδόρπιο σε κάποιο εστιατόριο, επιλέξτε να το μοιραστείτε με την συντροφιά σας. Έτσι εξοικονομείτε χρήματα και φροντίζετε τη διατροφή σας!