• 150 κιλά
    Χωρίς επέμβαση
    Χωρίς σκευάσματα, με φυσικό τρόπο!
    Διαβάστε την μαρτυρία
    95 κιλά
  • ΜΑΖΙ ΜΑΣ ΜΠΟΡΕΙΤΕ!
    Περισσότερα από 10 χρόνια εμπειρίας
    Περισσότεροι από 1.000 ευχαριστημένοι φίλοι
    Περισσότερα από 10.000 εξατομικευμένα διαιτολόγια
    Περισσότερα από 10.000.000gr χαμένα
  • ισορροπημένη διατροφή
    καθημερινά δημητριακά
    καθημερινά φρούτα και λαχανικά
    αρκετές φορές την εβδομάδα ψάρια
    άπαχο κρέας λίγες φορές την εβδομάδα
  • Ελάτε στο Σώμα υγιές
    Να αξιολογήσουμε
    τη διατροφική σας ανάγκη δωρεάν.
  • Online
    Τώρα για πρώτη φορά
    Το κέντρο μας προσφέρει διαδικτυακή
    εφαρμογή παρακολούθησης του διαιτολογίου σας
    και της πορείας της δίαιτάς σας.
    Desktop or Laptop
    Tablet or Phone
  • Χρήσιμα εργαλεία
    κάντε κλικ και υπολογίστε μόνοι σας...

Πρωτότυπα και υγιεινά σνακ για τους μαθητές

10 Ωφέλιμες και απολαυστικές προτάσεις για ένα υγιεινό κολατσιό

Τώρα που έφτασε η περίοδος που τα κουδούνια των σχολικών τάξεων χτυπούν καθημερινά,  σκεφτήκαμε να σας δώσουμε κάποιες χρήσιμες συμβουλές σχετικά με το φαγητό που θα πρέπει να έχουν μαζί τους οι μικροί κύριοι και οι μικρές κυρίες. Η διατροφή παίζει σημαντικό ρόλο στην υγεία των παιδιών, την σωστή ανάπτυξη τους αλλά και τις σχολικές τους επιδόσεις. Οι τροφές οι οποίες θα προτιμώνται, θα πρέπει να είναι πλούσιες σε θρεπτικά συστατικά,  βιταμίνες, υδατάνθρακες, ιχνοστοιχεία, ώστε να συμβάλλουν σημαντικά στην καλή λειτουργία του εγκεφάλου, προκειμένου να αποφευχθούν προβλήματα, όπως η έλλειψη συγκέντρωσης και μνήμης, αλλά επίσης και στην σωστή  λειτουργία του οργανισμού. Βασισμένοι στα παραπάνω σας παραθέτουμε μερικές πρωτότυπες και ωφέλιμες προτάσεις για ένα υγιεινό κολατσιό για το σχολείο.

 

 φώτο μπάρες δημητριακών

Μπάρες δημητριακών: Το συγκεκριμένο σνακ αποτελεί μια πολύ καλή επιλογή που περιλαμβάνεται στα προϊόντα υψηλής διατροφικής αξίας, καθώς περιέχει μέταλλα, όπως σίδηρο, μαγνήσιο, φώσφορο και ψευδάργυρο, βιταμίνες  του συμπλέγματος Β και ακόμη, λίγα λιπαρά και μέχρι 140 θερμίδες ανά 25γρ. Μπορείτε να φτιάχνετε μπάρες με ταχίνι, μέλι, δημητριακά, ξηρούς καρπούς και κακάο.

 

φώτο τοστ με ψωμί ολικής αλέσεως

Τοστ με ψωμί ολικής αλέσεως, γαλοπούλα και τυρί: Αυτό το σύνθετο σνακ,  περιλαμβάνει φυτικές ίνες, μέταλλα  όπως, σίδηρο και φώσφορο υδατάνθρακες, καθώς επίσης και βιταμίνες, όπως η Β1, Β2, Β6, Β12, Ε, οι οποίες συμβάλλουν στην μνήμη και στην καλή λειτουργία του εγκεφάλου. Επίσης ο συνδιασμός τυρί- ψωμί και γαλοπούλα αποτελεί ένα μίνι πλήρες γεύμα με λιγότερες από 250 θερμίδες

φώτο τοστ με αυγό

Τοστ ολικής αλέσεως με αυγό βραστό: Το αυγό αποτελεί μία φυσική τροφή με μεγάλη διατροφική αξία, καθώς περιέχει πρωτεΐνες, μέταλλα, (όπως ο σίδηρος, το ασβέστιο και ο φώσφορος) και βιταμίνες, όπως η A, D, E, όπως επίσης και βιταμίνες του συμπλέγματος Β.. Επιπλέον, οι θερμίδες τις οποίες περιέχει ένα βραστό αυγό, είναι μόλις 77, 5 και έτσι η συνολική θερμιδική αξία αυτού του σνακ ανέρχεται στις 230 θερμίδες.

 

 

φώτο σπιτική πίτα

 Κάποιο είδος σπιτικής πίτας: Oι σπιτικές πίτες αποτελούν ένα υγιεινό σνακ, καθώς παρασκευάζονται με αγνά υλικά χωρίς συντηρητικά. Στις πίτες μπορείτε να προσθέσετε ελαιόλαδο ή φυτική μαργαρίνη αντί για αγελαδινό βούτυρο και ακόμη, αλεύρι ολικής αλέσεως αντί για λευκό αλεύρι, έχοντας έτσι ως αποτέλεσμα ένα υγιεινό και ωφέλιμο σνακ με περίπου 170 θερμίδες το κομμάτι. Μπορείτε να φτιάξετε τυρόπιτα ή ζαμπονοτυρόπιτα ή σπανακόπιτα ή πίτα με λαχανικά και ελιές.

φώτο σπιτικό κέικ

Σπιτικό κέικ: Αποτελεί σημαντικό σνακ που θα μπορούσατε να εντάξετε στην ποικιλία των σχολικών μικρογευμάτων. Οι υγιεινές εκδοχές κέικ που σας προτείνουμε είναι κέικ με μέλι και καρύδια, κέικ πορτοκάλι, κέικ βρώμης με κακάο και ταχίνι, κέικ με μέλι και γιαούρτι. Μπορείτε για να μειώσετε ακόμα περισσότερο τις θερμίδες σε αυτές τις συνταγές να βάλετε αντί για ζάχαρη, στέβια. Η ποσότητα της μερίδας κέικ δεν πρέπει να ξεπερνά τα 40γρ.

φώτο κουλούρι, σταφιδόψωμο, μουστοκούλουρο

Κουλούρι με σουσάμι, σταφιδόψωμο, μουστοκούλουρο: Αποτελούν απολαυστικά σνακ που εντάσσονται στις επιλογές των παιδιών κατά  τη διάρκεια των σχολικών ωρών, παρέχοντας τους βιταμίνες του συμπλέγματος Β, όπως Β1, Β2, Β5, υδατάνθρακες, μικρή ποσότητα πρωτεΐνης, ασβέστιο και περίπου 230 θερμίδες ανά 100γρ. Καλό θα ήταν να μην καταναλώνετε περισσότερα από 2 μικρά μουστοκούλουρα ή ένα μικρό κουλούρι σουσαμένιο ή ένα μικρό σταφιδόψωμο.

 

 

 φώτο φρούτα

Φρούτα: Αποτελούν μια πολύ υγιεινή κατηγορία σνακ, καθώς είναι πλούσια σε θρεπτικά συστατικά και βιταμίνες όπως, η C, A, K, περιέχουν φυτικές ίνες, υδατάνθρακες και πρωτεΐνες, τα οποία συμβάλλουν στην καλή λειτουργία του πεπτικού συστήματος και προσφέρουν την ενέργεια που χρειάζεται ο οργανισμός των παιδιών, προκειμένου να ανταπεξέλθουν στις σχολικές τους αρμοδιότητες. Μπορείτε ως κολατσιό να επιλέξετε ένα  φρούτο της εποχής, όπως είναι το μήλο, το πορτοκάλι, η μπανάνα, το ρόδι μερικές ρόγες σταφύλι ή ένα αχλάδι. Επίσης μια φρουτοσαλάτα με 2 φρουτα κομμένα σε κομματάκια με λίγη κανέλλα και μια κουταλιά μέλι, αποτελεί μια υγιεινή λύση για σνακ.

 φώτο γιαούρτι με μέλι

Γιαούρτι με μέλι και ξηρούς καρπούς: Ένα επιπλέον σνακ που θα μπορούσατε να συμπεριλάβετε στην κατηγορία των υγιεινών κολατσιών, εφόσον πρόκειται για μία  τροφή που προσδίδει το 25% της συνιστώμενης ημερήσιας δόσης σε ασβέστιο (320mg Ca/200g γιαουρτιού), βιταμίνες όπως, η Β12, η D καθώς και του συμπλέγματος Β, πολυακόρεστα λιπαρά οξέα και ιχνοστοιχεία.  Συνεισφέρει σημαντικά στην ενίσχυση του ανοσοποιητικού συστήματος του οργανισμού, όπως επίσης και στην σωστή ανάπτυξη των οστών και των δοντιών.

 

 

 

φώτο κριτσίνια, παξιμάδια, ρυζογκοφρέτες

Κριτσίνια, παξιμάδια, ρυζογκοφρέτες: Αποτελούν κλασικές επιλογές των παιδιών τις οποίες μπορούν να προμηθευτούν από το χώρο του σχολείου, χωρίς να χρειάζεται να τα ετοιμάζουνε από το σπίτι. Περιέχουν  βιταμίνες του συμπλέγματος Β, άμυλο και φυτικές ίνες, οι οποίες  βοηθούν στη σωστή λειτουργία του ανοσοποιητικού συστήματος καθώς και στην καταπολέμηση του άγχους. Πρόκειται για ένα σνακ, το οποίο είναι πλούσιο σε θρεπτικά συστατικά, αλλά φτωχό σε θερμίδες και λιπαρά. Η συνιστώμενη μερίδα είναι 2-3 τεμάχια.

φώτο αραβική πίτα με λαχανικά

Αραβική πίτα με λαχανικά: Αποτελεί μια πολύ γευστική και υγιεινή επιλογή, καθώς είναι πλούσια σε θρεπτικά συστατικά και άφθονες βιταμίνες, όπως η Α, Κ,C, και οι βιταμίνες του συμπλέγματος Β. Τα λαχανικά, επίσης, είναι μια τροφή που περιέχει αρκετό νερό και ελάχιστο έως καθόλου λίπος, έτσι, λοιπόν, πρόκειται για έναν συνδυασμό που αφενός βοηθά στην διατήρηση του σωματικού βάρους και αφετέρου στην καλή συγκέντρωση και τη μνήμη των μαθητών. 

 

 

Επομένως, καταλήγουμε στο συμπέρασμα πως το κολατσιό των παιδιών, αποτελεί ένα πολύ σημαντικό εφόδιο, ώστε να ανταπεξέρχονται επάξια στις σχολικές τους αρμοδιότητες, χωρίς την αντιμετώπιση κάποιων ιδιαίτερων προβλημάτων, λόγω της κατανάλωσης μη σωστής διατροφής.