• 150 κιλά
    Χωρίς επέμβαση
    Χωρίς σκευάσματα, με φυσικό τρόπο!
    Διαβάστε την μαρτυρία
    95 κιλά
  • ΜΑΖΙ ΜΑΣ ΜΠΟΡΕΙΤΕ!
    Περισσότερα από 10 χρόνια εμπειρίας
    Περισσότεροι από 1.000 ευχαριστημένοι φίλοι
    Περισσότερα από 10.000 εξατομικευμένα διαιτολόγια
    Περισσότερα από 10.000.000gr χαμένα
  • ισορροπημένη διατροφή
    καθημερινά δημητριακά
    καθημερινά φρούτα και λαχανικά
    αρκετές φορές την εβδομάδα ψάρια
    άπαχο κρέας λίγες φορές την εβδομάδα
  • Ελάτε στο Σώμα υγιές
    Να αξιολογήσουμε
    τη διατροφική σας ανάγκη δωρεάν.
  • Online
    Τώρα για πρώτη φορά
    Το κέντρο μας προσφέρει διαδικτυακή
    εφαρμογή παρακολούθησης του διαιτολογίου σας
    και της πορείας της δίαιτάς σας.
    Desktop or Laptop
    Tablet or Phone
  • Χρήσιμα εργαλεία
    κάντε κλικ και υπολογίστε μόνοι σας...

Πάσχα:

Εναλλακτικές λύσεις για χορτοφάγους

 

Την ώρα λοιπόν που οι περισσότεροι από εμάς περιμένουμε την ημέρα του Πάσχα γι’ αυτό το πλούσιο, λαχταριστό και απολαυστικό γεύμα, υπάρχουν και κάποιοι οι οποίοι έχουν επιλέξει να καταναλώνουν μόνο τρόφιμα τα οποία δεν σχετίζονται με το κρέας, τα πουλερικά, καθώς και τα θαλασσινά. Η χορτοφαγία η οποία αποτελεί μια καθαρά προσωπική επιλογή του καθενός,  είτε για λόγους υγείας, είτε πάλι για οικολογικούς λόγους, όπως η προστασία των ζώων.

Παρακάτω σας παραθέτουμε μερικές συνταγές τις οποίες μπορείτε να απολαύσετε την ημέρα του Πάσχα εσείς οι λάτρεις της χορτοφαγίας.

 

Μαγειρίτσα με αγκινάρες και μανιτάρια

 

Υλικά για 6 άτομα

•    6 αγκινάρες

•    450 γρ. μανιτάρια

•    3 ξερά κρεμμύδια

•    3 φρέσκα κρεμμυδάκια

•     ½ ματσάκι άνηθο

•    1,5 λίτρο ζωμός λαχανικών ή νερό

•    Ελαιόλαδο

•    4 κουτ. σούπας κορν φλάουρ

•    χυμός από 1 λεμόνι

φωτο μαγειριτσα

 

 

 

 

 

Εκτέλεση:

1.    Αρχικά, ψιλοκόβουμε τα κρεμμύδια και τα μανιτάρια.

2.    Έπειτα, συνεχίζουμε με το σοτάρισμά τους με λίγο ελαιόλαδο.

3.    Στη συνέχεια, καθαρίζουμε τις αγκινάρες μας, τις κόβουμε σε λεπτές φέτες και τις ρίχνουμε στην κατσαρόλα, προσθέτοντας και τον ζωμό λαχανικών.

4.    Ρίχνουμε αλάτι και πιπέρι και βράζουμε σε μέτρια φωτιά για περίπου μισή ώρα.

5.    Αφού περάσει, λοιπόν, η μισή ώρα και βράσουν τα λαχανικά μας, ανακατεύουμε σε ¼ του φλιτζανιού νερό το κορν φλάουρ, τον χυμό λεμονιού, τον άνηθο και τα φρέσκα κρεμμυδάκια ψιλοκομμένα.

6.    Τέλος, ρίχνουμε το μείγμα μας στην κατσαρόλα, ανακατεύουμε και αφήνουμε τη σούπα μας για άλλα 5 λεπτά να βράσει.

 

 Σουτζουκάκια με φάβα

Υλικά για 4-6 μερίδες

 

 

•    600γρ. φάβα βρασμένη και καλά στραγγισμένη

•    1 σκελίδα σκόρδο, τριμμένο

•    1 κουτ. σούπας κέτσαπ, 1 κρεμμύδι ψιλικομμένο

•    ½ κουτ. γλυκού ρίγανη ξερή, σε σκόνη

•    80-100γρ. αλεύρι για όλες τις χρήσεις, κοσκινισμένο

•    1 κουτάκι ανθρακούχο νερό

•    αλάτι, πιπέρι φρεσκοτριμμένο

•    αλεύρι για το πασπάλισμα

•    ½ φλιτζάνι σπορέλαιο για το τηγάνισμα

φωτο σουτζουκακια

Για τη σάλτσα

•    400γρ. ντοματάκια με το χυμό τους (κονσέρβα) πολτοποιημένα στο μούλτι, ή 4 μεγάλες ντομάτες ώριμες, τριμμένες στο τρίφτη

•    ½ φλιτζάνι ελαιόλαδο

•    1 σκελίδα σκόρδο

•    4-5 κόκκους μπαχάρι

•    1 κουτ. γλυκού ζάχαρη

•    αλάτι

•    πιπέρι φρεσκοτριμμένο

 

 

 Εκτέλεση

1.    Αρχικά, το πρώτο μας βήμα είναι να πολτοποιήσουμε τη φάβα μας, με το κρεμμύδι και το σκόρδο.

2.    Αφού λοιπόν πολτοποιήσουμε το μείγμα μας το ρίχνουμε σε ένα σκεύος και προσθέτουμε τη ρίγανη, την κέτσαπ, το κοσκινισμένο αλεύρι και αλατοπιπερώνουμε.

3.    Έπειτα, συνεχίζουμε με το να πλάσουμε τη ζύμη μας σε σουτζουκάκια και ύστερα τα περνάμε από το αλεύρι.

4.    Ύστερα, σε ένα τηγάνι βάζουμε το λάδι και αφού ζεσταθεί, σοτάρουμε για ένα περίπου λεπτό το σκόρδο και μετά ρίχνουμε όλα τα υπόλοιπα υλικά της σάλτσας μας, μαζί με ένα ποτήρι νερό.

5.    Τέλος, και αφού λοιπόν βράσει η σάλτσα μας, ρίχνουμε τα σουτζουκάκια και τα αφήνουμε να σιγοβράσουν σε χαμηλή φωτιά μέχρι να δέσει η σάλτσα.

 

Κεμπάπ από ρεβίθια και πλιγούρι

Υλικά για 6 άτομα

 

•    460 γρ. ρεβίθια βρασμένα

•    140 γρ. πλιγούρι

•    4 ντομάτες

•    3 ξερά κρεμμύδι, 3 σκελίδες σκόρδο

•    ½ φλ. κόκκινο κρασί

•    3 κουτ. σούπας σόγια σος

•    3 κουτ. σούπας μουστάρδα

•    1 ματσάκι μαϊντανό

•    4 κουτ. σούπας ελαιόλαδο

•    λίγο δεντρολίβανο και θυμάρι

φωτο κεμπαπ

 

 

 

 

 

Εκτέλεση:

1.    Αρχικά, μουσκεύουμε το πλιγούρι μας σε 1 φλιτζάνι με ζεστό νερό, για μισή ώρα περίπου.

2.    Παράλληλα ψιλοκόβουμε την μία ντομάτα και το ένα κρεμμύδι.

3.    Έπειτα, ρίχνουμε στο μίξερ το πλιγούρι, τα ρεβίθια, το κρασί, τη σόγια σος, τη μουστάρδα, το σκόρδο, τον μαϊντανό, το ελαιόλαδο, το δεντρολίβανο, το θυμάρι, το αλάτι, το πιπέρι και πολτοποιούμε το μείγμα μας.

4.    Στη συνέχεια, βάζουμε το μείγμα μας στο ψυγείο, προκειμένου να σφίξει και το αφήνουμε εκεί για περίπου 1 ώρα.

5.    Αφού περάσει, λοιπόν, η 1 ώρα πλάθουμε το μείγμα μας σε κροκέτες και τις ψήνουμε σε προθερμασμένο φούρνο στους 180ο C για 15 λεπτά περίπου.

6.    Τέλος, ψιλοκόβουμε τις υπόλοιπες ντομάτες, τα κρεμμύδια, το ελαιόλαδο και τον μαϊντανό, αλατοπιπερώνουμε, ανακατεύουμε με ελαιόλαδο  και σερβίρουμε με τα κεμπάπ.

 

Απολαύστε λοιπόν το Πάσχα, τρώγοντας ενδιαφέροντα χορτοφαγικά εδέσματα!

Καλό Πάσχα με υγεία και αγάπη!