• 150 κιλά
    Χωρίς επέμβαση
    Χωρίς σκευάσματα, με φυσικό τρόπο!
    Διαβάστε την μαρτυρία
    95 κιλά
  • ΜΑΖΙ ΜΑΣ ΜΠΟΡΕΙΤΕ!
    Περισσότερα από 10 χρόνια εμπειρίας
    Περισσότεροι από 1.000 ευχαριστημένοι φίλοι
    Περισσότερα από 10.000 εξατομικευμένα διαιτολόγια
    Περισσότερα από 10.000.000gr χαμένα
  • ισορροπημένη διατροφή
    καθημερινά δημητριακά
    καθημερινά φρούτα και λαχανικά
    αρκετές φορές την εβδομάδα ψάρια
    άπαχο κρέας λίγες φορές την εβδομάδα
  • Ελάτε στο Σώμα υγιές
    Να αξιολογήσουμε
    τη διατροφική σας ανάγκη δωρεάν.
  • Online
    Τώρα για πρώτη φορά
    Το κέντρο μας προσφέρει διαδικτυακή
    εφαρμογή παρακολούθησης του διαιτολογίου σας
    και της πορείας της δίαιτάς σας.
    Desktop or Laptop
    Tablet or Phone
  • Χρήσιμα εργαλεία
    κάντε κλικ και υπολογίστε μόνοι σας...

5 τρόφιμα που...

καταστρέφουν τα επίπεδα της τεστοστερόνης

 

Ξέρετε τι να φάτε για να συμπληρώσετε τα επίπεδα τεστοστερόνης σας. Αλλά όμως τι πρέπει να αποφύγετε;

Μπορεί να μην το γνωρίζετε, αλλά υπάρχουν ορισμένα τρόφιμα που μπορούν να κάνουν τα επίπεδα τεστοστερόνης σας να πέσουν στο έδαφος. Σε αυτό το άρθρο πρόκειται να ανακαλύψετε τα 5 πιο επιβλαβή τρόφιμα για την τεστοστερόνη σας, ώστε να μπορείτε να τα αποφύγετε.

Όπως ορισμένα τρόφιμα μπορούν να σας βοηθήσουν να παράγετε περισσότερη τεστοστερόνη, υπάρχουν τρόφιμα που μπορούν να μειώσουν τα επίπεδά της.

Διαβάστε παρακάτω ποιες τροφές είναι αυτές που πρέπει να αποφεύγετε.

 

 

φωτο πρωινα γλυκισματα

1.    Πρωινά γλυκίσματα

Κάποια γλυκά που συνηθίζουμε να καταναλώνουμε για πρωινό, όπως τα κρουασάν, εξακολουθούν να περιέχουν trans λιπαρά. Αυτά είναι τα έλαια που υπάρχουν σε προϊόντα, όπως η μαργαρίνη που χρησιμοποιείται στα ψημένα βουτυρώδη προϊόντα και έχουν αποδειχθεί ότι καταστρέφουν την παραγωγή τεστοστερόνης.

φωτο ζαχαρουχα ποτα

2.    Ζαχαρούχα ποτά

Αυτό θα μπορούσε να επεκταθεί επίσης σε γλυκά, ντόνατς και όλα τα είδη τροφίμων που περιέχουν αρκετή ποσότητα ζάχαρης, αλλά τα ζαχαρούχα ποτά είναι μακράν μεταξύ των χειρότερων παραβατών κατά της μείωσης της τεστοστερόνης.

φωτο λιναροσποροι

3.    Λιναρόσποροι

Αν και οι σπόροι έχουν υψηλή περιεκτικότητα σε ωμέγα-3 λιπαρά οξέα, μελέτες έδειξαν ότι το λινάρι είναι πλούσιο σε μια χημική ουσία που ονομάζεται λιγνάνη, η οποία συνέβαλε στη μείωση της τεστοστερόνης σε όλους τους άνδρες συμμετέχοντες.

 

 

 

φωτο αλκοολ

4.    Αλκοόλ

Οι ίδιες ενδορφίνες που απελευθερώνονται κατά την κατανάλωση οινοπνεύματος, που σας κάνουν να αισθάνεστε καλά κατά την χρονική περίοδο που γίνεται η λήψη του αλκοόλ, είναι οι ίδιες χημικές ουσίες που ευθύνονται για την καταστροφή των επιπέδων τεστοστερόνης. Έτσι λοιπόν, όλες αυτές οι υγρές θερμίδες συμβάλλουν στο έντερο σας και μειώνουν περαιτέρω την τεστοστερόνη σας.

φωτο προϊόντα σόγιας

5.    Προϊόντα σόγιας

Δυστυχώς, η σχέση μεταξύ σόγιας και τεστοστερόνης είναι γεμάτη από επιστημονικές συγκρούσεις. Πολλές μελέτες που δημοσιεύτηκαν υποστηρίζουν, ότι η σόγια μειώνει τον αριθμό των σπερματοζωαρίων και μειώνει την τεστοστερόνη. Μια έρευνα λοιπόν,  συνδέει την κατανάλωση σόγιας με ένα υψηλό ποσό χημικής ουσίας στο έντερο που ονομάζεται ισόλογο, το οποίο κλείνει την παραγωγή της Τεστοστερόνης.

 

 

 

Αυτές λοιπόν, είναι οι 5 τροφές που καταστρέφουν την τεστοστερόνη. Εάν αντιμετωπίζετε προβλήματα με χαμηλά επίπεδα τεστοστερόνης, τότε γνωρίζετε ποια τρόφιμα πρέπει να αποφύγετε.