• 150 κιλά
    Χωρίς επέμβαση
    Χωρίς σκευάσματα, με φυσικό τρόπο!
    Διαβάστε την μαρτυρία
    95 κιλά
  • ΜΑΖΙ ΜΑΣ ΜΠΟΡΕΙΤΕ!
    Περισσότερα από 10 χρόνια εμπειρίας
    Περισσότεροι από 1.000 ευχαριστημένοι φίλοι
    Περισσότερα από 10.000 εξατομικευμένα διαιτολόγια
    Περισσότερα από 10.000.000gr χαμένα
  • ισορροπημένη διατροφή
    καθημερινά δημητριακά
    καθημερινά φρούτα και λαχανικά
    αρκετές φορές την εβδομάδα ψάρια
    άπαχο κρέας λίγες φορές την εβδομάδα
  • Ελάτε στο Σώμα υγιές
    Να αξιολογήσουμε
    τη διατροφική σας ανάγκη δωρεάν.
  • Online
    Τώρα για πρώτη φορά
    Το κέντρο μας προσφέρει διαδικτυακή
    εφαρμογή παρακολούθησης του διαιτολογίου σας
    και της πορείας της δίαιτάς σας.
    Desktop or Laptop
    Tablet or Phone
  • Χρήσιμα εργαλεία
    κάντε κλικ και υπολογίστε μόνοι σας...

 

ΔΙΑΤΡΟΦΗ ΚΑΙ ΥΓΕΙΑ

Αμύγδαλα: H υγιεινή επιλογή

 

αμύγδαλα

 

Tα αμύγδαλα αποτελούν το πιο πυκνό σε θρεπτικά συστατικά είδος ξηρών καρπών. Μια μερίδα (περίπου 20 αμύγδαλα, όσα δηλαδή χωράνε σε 2 χούφτες) είναι άριστη πηγή βιταμίνης Ε και μαγνησίου, καλή πηγή πρωτε’ί’νης και φυτικών ινών και προσφέρουν κάλιο, ασβέστιο, φώσφορο, σίδηρο και πολυακόρεστα λιπαρά.

Σύμφωνα με τον Αμερικάνικο Σύλλογο Διαιτολόγων η κατανάλωση μιας χούφτας αμυγδάλων την ημέρα συμβάλλει στη μείωση της κατανάλωσης κορεσμένων λιπαρών και στην αύξηση της κατανάλωσης απαραίτητων θρεπτικών συστατικών όπως οι φυτικές ίνες, η πρωτεϊνη και η βιταμίνη Ε.

 

 

Τι προσφέρουν οι βιταμίνες και τα ιχνοστοιχεία στα αμύγδαλα?

Η βιταμίνη Ε είναι ένα σημαντικό αντιοξειδωτικό που συμβάλλει στην ελλάτωση του ρυθμού γήρανσης των κυττάρων ενώ το μαγνήσιο συντελλείς στη διατήρηση της καλής υγείας των οστών.  Οι φυτικές ίνες συμβάλλουν στην καλή υγεία της καρδιάς και του γαστρεντερικού συστήματος, η πρωτε’ί’νη αποτελεί δομικό συστατικό των μυών, των τριχών και των νυχιών. Τέλως τα μονοακόρεστα λιπαρά, είναι τα καλά λιπαρά που συμβάλλουν στην μείωση της ολικής χοληστερίνης αν αντικαταστήσουν τα κορεσμένα λιπαρά.

 

Ένα μικρό βήμα για την υγεία της καρδιάς.

Σύμφωνα με μελέτη που διεξάχθηκε από το Πανεπιστήμιο του Τορόντο, τα αμύγδαλα μπορούν να καταναλωθούν στα πλαίσια μιας διατροφής για τη μείωση της χοληστερίνης μαζί με άλλες τροφές όπως το ψάρι, τα άπαχα κρέατα και η βρώμη. Τα άτομα που ακολούθησας αυτή τη διατροφή κατάφεραν να ελαττώσουν την ολική τους χοληστερίνη κατά 20%

 

Τελικά μας παχαίνουν?

Σε μιά άλλη μελέτη του Πανεπιστημίου Queens ζητήθηκε από τα άτομα που συμμετείχαν να καταναλώνουν 60γρ αμύγδαλα ημερισίως, χωρίς να αλλάξουν τις υπόλοιπες διατροφικές τους συνήθειες. Αυτό που παρατηρήθηκε ήταν ότι τα άτομα όχι μόνο δεν πήραν βάρος, αλλά μείωσαν τις ποσότητες από τις άλλες τροφές και αύξησαν την πρόσληψη τους σε μαγνήσιο και βιταμίνη E. Tα αμύγδαλα με το συνδυασμό πρωτε’ί’νης και φυτικών ινών που περιεχουν, κράτησαν τα άτομα της μελέτης περισσότερη ώρα σε κορεσμό από ότι πριν.

Συμπερασματικά, η κατανάλωση 10-20 αμυγδάλων ημερισίως ως ενδιάμεσο σνακ ή ακόμα με γιαούρτι ή θριμματισμένα σε μιά σαλάτα αποτελούν ιδανική τροφή ρύθμισης βάρους αλλά και πρόληψης των καρδιαγγειακών παθήσεων.