• 150 κιλά
    Χωρίς επέμβαση
    Χωρίς σκευάσματα, με φυσικό τρόπο!
    Διαβάστε την μαρτυρία
    95 κιλά
  • ΜΑΖΙ ΜΑΣ ΜΠΟΡΕΙΤΕ!
    Περισσότερα από 10 χρόνια εμπειρίας
    Περισσότεροι από 1.000 ευχαριστημένοι φίλοι
    Περισσότερα από 10.000 εξατομικευμένα διαιτολόγια
    Περισσότερα από 10.000.000gr χαμένα
  • ισορροπημένη διατροφή
    καθημερινά δημητριακά
    καθημερινά φρούτα και λαχανικά
    αρκετές φορές την εβδομάδα ψάρια
    άπαχο κρέας λίγες φορές την εβδομάδα
  • Ελάτε στο Σώμα υγιές
    Να αξιολογήσουμε
    τη διατροφική σας ανάγκη δωρεάν.
  • Online
    Τώρα για πρώτη φορά
    Το κέντρο μας προσφέρει διαδικτυακή
    εφαρμογή παρακολούθησης του διαιτολογίου σας
    και της πορείας της δίαιτάς σας.
    Desktop or Laptop
    Tablet or Phone
  • Χρήσιμα εργαλεία
    κάντε κλικ και υπολογίστε μόνοι σας...

ΔΙΑΤΡΟΦΗ ΚΑΙ ΥΓΕΙΑ

Διατροφή για πρόληψη και αντιμετώπιση των αλλεργιών

 

 διατροφή και αλλεργίες

Η διατροφή μπορεί να αποτελέσει πολύτιμο σύμμαχο για την πρόληψη αλλά και την καλύτερη αντιμετώπιση των αλλεργιών που είναι έντονες κατά την περίοδο της άνοιξης.

 

Δείτε ποιές τροφές ενισχύουν το ανοσοποιητικό σύστημα και εμποδίζουν τις αλλεργικές αντιδράσεις:

βιταμίνη C για αλλεργίες

 Τροφές πλούσιες σε βιταμίνη C 

Η βιταμίνη C μειώνει τα επίπεδα της ισταμίνης, την χημική ουσία που προκαλεί φλεγμονή και συμπτώματα αλλεργίας. Προτείνουμε στα άτομα που πάσχουν από αλλεργία να προσλαμβάνουν περισσοτερα από 1000mg βιταμίνης C από τροφές όπως οι πιπεριές, το μπρόκολο, το πορτοκάλι, οι φράουλες, οι ντομάτες και τα πράσινα φυλλώδη λαχανικά.

 

λιπαρά οξέα για αλλεργίες

 Πολυακόρεστα λιπαρά οξέα

 Τα πολυακόρεστα λιπαρά οξέα μειώνουν την φλεγμονή που παρουσιάζεται όταν υπάρχει αλλεργία. Η κατανάλωση ω- 3 λιπαρών οξέων που βρίσκονται στα λιπαρά ψάρια όπως ο σολωμός,  το σκουμπρί και οι σαρδέλλες μειώνει την συχνότητα και την ένταση του αλλεργικού άσθματος.

 

κουερσετίνη

 Κουερσετίνη 

Η κουερσετίνη ανήκει στα φλαβονοειδή και έχει αντισταμινική δράση και αποτελεί σύμμαχο κατά των αλλεργιών. Η κουερσετίνη βρίσκεται στα μούρα, τα βατόμουρα, το κρεμμύδι, το πράσινο τσάι, ο ευκάλυπτος, το θυμάρι και ο μαϊντανός.

 

βιταμίνη ε

 Βιταμίνη E 

Η κατανάλωση βιταμίνης Ε μπορεί να περιορίσει τα συμπτώματα της αλλεργικής ρινίτιδας που είναι φλεγμονή της μύτης συνοδευόμενη από καταρροή. Τροφές πλούσιες σε βιταμίνη Ε που θα πρέπει να καταναλώνονται είναι τα πράσινα φυλλώδη λαχανικά, τα όσπρια, οι ξηροί καρποί, το καστανό ρύζι και τα αυγά.