• 150 κιλά
    Χωρίς επέμβαση
    Χωρίς σκευάσματα, με φυσικό τρόπο!
    Διαβάστε την μαρτυρία
    95 κιλά
  • ΜΑΖΙ ΜΑΣ ΜΠΟΡΕΙΤΕ!
    Περισσότερα από 10 χρόνια εμπειρίας
    Περισσότεροι από 1.000 ευχαριστημένοι φίλοι
    Περισσότερα από 10.000 εξατομικευμένα διαιτολόγια
    Περισσότερα από 10.000.000gr χαμένα
  • ισορροπημένη διατροφή
    καθημερινά δημητριακά
    καθημερινά φρούτα και λαχανικά
    αρκετές φορές την εβδομάδα ψάρια
    άπαχο κρέας λίγες φορές την εβδομάδα
  • Ελάτε στο Σώμα υγιές
    Να αξιολογήσουμε
    τη διατροφική σας ανάγκη δωρεάν.
  • Online
    Τώρα για πρώτη φορά
    Το κέντρο μας προσφέρει διαδικτυακή
    εφαρμογή παρακολούθησης του διαιτολογίου σας
    και της πορείας της δίαιτάς σας.
    Desktop or Laptop
    Tablet or Phone
  • Χρήσιμα εργαλεία
    κάντε κλικ και υπολογίστε μόνοι σας...

ΔΙΑΤΡΟΦΗ ΚΑΙ ΥΓΕΙΑ

Oι τροφές που βελτιώνουν τη διάθεση

τροφή και διάθεση

To ‘είμαστε ότι τρώμε’ είναι αδιαμφισβήτητο γεγονός.

Τα τελευταία χρόνια, υπάρχουν σημαντικές ενδείξεις ότι τα συναισθήματα μας και κατά συνέπεια η διάθεση μας επηρεάζονται αισθητά από την ποιότητα της διατροφής μας. Μελέτες δείχνουν ότι οι τροφές επηρεάζουν τη χημική σύσταση των νευροδιαβιβαστών (χημικών ουσιών που συντελούν στη μεταβίβαση νευρικών σημάτων από κύτταρο σε κύτταρο) και κατά συνέπεια επιδρούν σημαντικά στη διαμόρφωση της τελικής μας διάθεσης. 



Το σημαντικότερο ρόλο στην σύνθεση των νευροδιαβιβαστών που ευθύνονται για την καλή μας διάθεση και την ενεργητικότητα μας παίζει ένα αμινοξύ που λέγεται τυροσίνη που προκύπτει από τη διάσπαση πρωτεϊνικών τροφών. Επιπροσθέτως, το σύμπλεγμα βιταμινών B (όπως το φυλλικό οξύ, η βιταμίνη Β6 και η βιταμίνη Β12) επηρεάζουν σημαντικά την ενεργητικότητα, τη μνήμη μας αλλά και τη διάθεση μας.

Το φυλλικό οξύ επιδρά στην επαρκή σύνθεση θειοαδενοσυλομεθειονίνης, ουσία με αντικαταθλιπτική δράση που επιδρά στην σύνθεση σεροτονίνης, μιας ορμόνης που διεγείρει το αίσθημα ευτυχίας και χαλάρωσης. Η προτεινόμενη ποσότητα φυλλικού οξέος για τους άντρες είναι 400mg και για τις γυναίκες 200mg ημερισίως. Οι πλουσιότερες τροφές σε φυλλικό οξύ είναι το παντζάρι, οι φράουλες, τα πράσινα φυλλώδη λαχανικά (το σπανάκι, ο μαϊντανός, το μαρούλι και το γογγύλι) και τα ξερά φασόλια.

Οι κυριότερες τροφές που περιέχουν βιταμίνη Β6 που είναι απαραίτητη για την υγεία του νευρικού συστήματος είναι το σπανάκι, οι κόκκινες πιπεριές και το σκόρδο. Άλλες πηγές είναι το μπρόκολο, το κουνουπίδι, το λάχανο, η μπανάνα, το πεπόνι και το σέληνο. Τέλος, η βιταμίνη B12 που είναι απαραίτητη για ένα υγιές νευρικό σύστημα  βρίσκεται σχεδόν αποκλειστικά σε ζωικές τροφές, όπως το κρέας, το κοτόπουλο, τα γαλακτοκομικά προϊόντα αλλά και τα αυγά.

Συμπερασματικά, τροφές πλούσιες σε βιταμίνες B12, B6 και φυλλικό οξύ είναι σημαντικές για τη διαφύλαξη της ενεργητικότητας, αυξάνουν τη μνήμη και βελτιώνουν την συγκέντρωση. Συνεπώς, οι τροφές που είναι πλούσιες σε αυτές θα πρέπει να βρίσκονται στο καθημερινό μας διαιτολόγιο έτσι ώστε η διάθεση μας να βρίσκεται τα ύψη! Εμπιστευθείτε τη διατροφή για να σας φτιάξει τη διάθεση!